Kancelaria parafialna działa od wtorku do piątku w godzinach
od 10:00 - 12:00 oraz od 16:00 - 18:00
W miesiącach wakacyjnych:
czynna we wtorek i czwartek, od godz. 16.00 - 18.00
Wydarzenia i potrzebna dokumentacja:
· SAKRAMENT CHRZTU
Zamawiamy na miesiąc (!) przed udzieleniem sakramentu.
Potrzebna dokumentacja:
- akt urodzenia dziecka
- data ślubu kościelnego
- dane chrzestnych (imię nazwisko i adres)
- zaświadczenie o uprawnieniach do pełnienia roli chrzestnych (jeżeli są spoza naszej parafii).
· SAKRAMENT BIERZMOWANIA
Przygotowanie trwa przez 3 lata (2, 3 klasa gimnazjum i 1 klasa szkoły ponadgimnazjalnej).
· SAKRAMENT MAŁŻEŃSTWA
Termin ślubu informujemy w kancelarii parafialnej pół roku, (a nawet rok !) przed datą udzielenia sakramentu. Niezbędne dukumenty przynosimy do kancelarii 3 miesiące przed datą ślubu.
Potrzebna dokumentacja:
- odpis aktu chrztu do ślubu
- informacja o bierzmowaniu
- zaświadczenie o ukończeniu kurs przedmałżeńskiego
- zaświadczenie o uczestnictwie w spotkaniach poradni przedmałżeńskiej (3 spotkania)
- dokumenty z U.S.C. (Urzędu Stanu Cywilnego)
· POGRZEB
Zgłoszenie śmierci o każdej porze dnia, bez względu na czas pracy kancelarii.
Potrzebna dokumentacja:
- akt zgonu
- informacja o udzielonych choremu sakramentach (Komunia Święta, Sakrament Namaszczenia Chorych).